samla mcdonald's?




Hemma hos några av mina släktingar står det fullt med färgade Coca Cola glas i ett av köksskåpen. Massor och åter massor av dessa McDonald's glas har de samlat på sig, minst 4 olika färger och i 3 olika sorter.
Det är många där ute som kör med "hoarding" på helt onödiga saker. Jag är också en samlare, inte bättre än någon annan, men jag samlar mest sådant som man kan ha framme, titta på och som man blir glad av. Jag gillar variation i samlandet, kan samla en serie/ett märke men inte kopior av en och samma pryl over and over again. ..Men vad vet jag, de kanske blir superlyckliga så fort de får syn på sin enorma samling av Cola glas där i skåpet, släktingarna?
Trillade över dessa små och faktiskt rätt coola "strapu", McDonald's Food Strap! McDonald's är inget ställe jag besöker vidare ofta men varför, å varfär kan vi inte få sånna här grejjer hit? DÅ skulle jag faktiskt ta mig till McDonald's. Jag är säker på att de skulle sälja regält! 
Japanerna har de där trevliga bitarna av livet precis inom räckhåll. Alltid.





w a t c h..




c h e c k..

McDonald's Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top