vem våldgästar okaeri?

Är det.. Näää. Jo minsann, här har vi Rilakkuma himself. Blev rätt förvånad när jag hittade the San-X björn vid Congs laptop fullt igång med att klicka. Trodde han kommit för att bidra med sitt "strå till stacken", vi behöver packhjälp, bärhjälp och fikainköp. Julgranen ska upp från källaren och dammsugaren ut ur städskåpet. Men icke.
Vad gör "relax bear" när han våldgästar Okaeri? Spelar eroge! Gripande pedobear. ˚_˚
Inte undra på att Hej katten säljer mer. *julilska*




p s s t..
Snart finns det kigurumi att köpa på Okaeri.se! ^w^

Kommentarer
Postat av: caroline

Oh!! gäller att spara peng då ifall den kostar en del, om man hittar nån man fastnar för ^^ Spännande!!!

2010-12-20 @ 22:26:26
URL: http://wolfichan.blogspot.com
Postat av: Johanna

yay :3 verkar super mysigt och super söt x3



GOD JUL på er ;3

2010-12-21 @ 08:34:29
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Sally

What a sweet rilakkuma-"onepiece" :) <3

I saw that you will get this on Okaeri,

how much will it cost?

I beg your pardon for my english, I'm not so good at it >_<"

Do you come from China? I saw it somewhere...By the way,I am from China, haha.

Happy New year (about 3 days)!

Sally & Sofia

2010-12-29 @ 09:29:30
Postat av: Cong

Hi Sally & Sofia,



Yes, we'll sell the "onepiece" on okaeri.^^ It's called kigurumi in Japanese by the way. We'll sell at 629kr. Except the rilakkuma, we have many kinds of it, include nearly all charactors of San-x and many animal roles.



We're trying to look for plastic bag for us to post the kigurumi. Now we only have paper box and if we use it to post, it will cost more for customers to pay shipping. That's why we havn't put it up on Okaeri yet.



Your English is good. I have to say sorry, because we don't have people enough to blog all in Swedish. Only I and my girlfriend, sofia, work for Okaeri. She speaks Swedish but she has a lot of work. It's really because we don't have other choice. You may comment in Swedish. I can use Google Translation to understand. Chinese as well.^^



We received your order. On it, you mentioned Sally. I'm very curious who Sofia is and who Sally is.:P Do you mind to tell me? Which part of China are you from?



2010-12-29 @ 12:36:49
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: Sally

Eh...nu vet jag faktiskt inte hur jag ska svara på engelska haha :) Jag försöka att köpa en rilakkuma kigurumi (när ni har den uppe såklart)! Det gör inget, jag kan förstå vad ni skriver, men det är bara lite svårt för mig att skriva på engelska själv. Men jag försöker så gott jag kan.



Sofia är egentligen min syster, jag heter Sally. Jag är inte 18år än så jag bad henne att hjälpa mig att lägga en beställning, men beställningen skulle skickas till mig. För hon orkade inte att åka till posten själv, eftersom posten ligger ganska långt ifrån vårt hem.



Lite svårt att säga vilken del av kina jag kommer ifrån, jag är född i Sverige, mina föräldrar kommer ifrån Vietnam men de pratar kinesiska, för det mesta kantonesiska men de kan också mandarin.



Det var egentligen jag som skrev de tidigare kommentarerna med namnet Sofia på, ville inte klödda till det så skrev Sofia istället, det var ju hon som beställde...

Men det blev kanske ännu värre nu, förlåt för allt >_<"

Det var kul att skriva med dig, ber verkligen om ursäkt för allt.

Ha det bra!

Sally

2010-12-29 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top