utslagna pokémon

Jag är inget större fan av Pokémon, givetvis kollade jag en del på animen när den sändes på tv4 där för 10 år sedan, givetvis pillade jag en del på lillbrorsans kortsamling och givetvis knappade jag också en del Gameboy (och så rular jag som Pikachu i Super Smash Bros. Melee ) MEN, egentligen.. Alla dessa Pokémon. Utnyttjade, utsatta, utslagna.
Fruktansvärt okawaii men äckligt roliga bilder! Är det så här det ser ut inne i Poké bollarna efter en match?
Sorry, alla Pokémon fans, vette 17 vad som flög i mig..
Illustratören är för övrigt grymt duktig, kolla in hans sajt (fler Pokémon finns).

NOOOOO, Jigglypuff is bleeding!!!!!!! ´O`



©Jublin



c h e c k..
Busted up Pokemon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top