bombadill going selmish?




Men kattans, hittade ett etablerat(!) svenskt märke på leksaksmarknaden som gör mjukis semlor, kanelbullar och lussekatter! Bombadill heter märket, men... lite väl mycket "selmish" tycker ni inte? Sväljer ner stoltheten dock och erkänner att jag vill ha den stora mjukis semlan att klämma på. Om inte annat som stressboll, fast det lär kanske har motsatt effekt. ù_ú
Märket har förövrigt väldigt gosiga sötsaker!

–––

What the.. Found a established(!) Swedish brand within the toybusiness that make plush semla, cinnamon buns and lussekatt! Bombadill is the brand, but.. isn't this way too much "selmish", no? I'm swallowing my pride though and admit I want that big plush semla to squeeze. Atleast as a one of those anti-stress balls, but I guess it'll have the opposite effect. ù_ú
Anyway, the brand have very plushy sweets!






c h e c k..

bombadill

Kommentarer
Postat av: KATTIS ♥

Hej!



Alltså jag har kikat på din blogg massa gånger sen du lämnade en kommentar på min. (älskar den!)



Men nu slog det mig plötsligt, svarade jag aldrig på din kommentar?! Hahah, har trott jättelänge att jag svarat!



Anyways, visst har jag och lilla Sam varit på chi-träff i uppsala. Bloggade på "sagan om sam" då. och lästa din "royal S" :D



Den här bloggen gillar jag verkligen!! Lägger till dig på bloglovin nu :)



KRAM!

2010-03-23 @ 00:29:05
URL: http://kattistestad.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, sött! Jag kan tänka mig mig en semla! ^^

2010-03-23 @ 21:19:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top