hello kitty madness



Nu ska jag vara riktigt ärlig: jag är trött på Hello Kitty. Trodde det skulle lägga sig där 2008 men nu är det värre än någonsin, varenda klädkedja köper licens ju! Kan ingen bara få slut på det!? ‡n‡
Visst jag har en liten samling prylar som växt genom åren, älskar Sanrio, en stolthet är den där Hello Kitty plastbrickan från 1976 som jag räddade från pappas lägenhet (där den av någon konstig anledning hamnat efter att ha tillhört storesyrran.. från att ursprungligen ha funnits i mammas Sanrio samling (!?!).) Men vad hjälper min fina bricka när hela världen hamnat i Hello Kitty madness?
Idag gick gränsen. Hemmagjord cosplay. Stackars hund.

–––

Now I'll be truly honest with you: I'm sick of Hello Kitty. Thought it would reach it's limit there 2008 but now it's worse then ever, every single fashion brand is buying license! Can't anyone make it stop!? ‡n‡
Sure, I have a small collection that's been growing during the years, I love Sanrio, my pride is that Hello Kitty tray from 1976 which I rescued from my dad's apartment (where it, due to some strange reason, had ended up after being in my older sis posession.. from originally had been a part of my mom's Sanrio collection (!?!). But how is my beautiful tray of any help when the entire world got Hello Kitty madness?
Today the limit was reached. Home-made cosplay. Poor dog.

Kommentarer
Postat av: Ketheya

Jag fårstår precis vad du menar, börjar bli lite för mycket när folk t.o.m. bor i Hello Kitty hus med vitvaror, möbler och dekorationer endast består av Hello Kitty :x



(titta gärna in på min nya blogg om du har lust :3 )

2010-03-09 @ 20:07:13
URL: http://ketheya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top