lördagens lyckokaka / saturday's fortune cookie

Kom på att jag glömt en fortune cookie (lyckokaka) i jackfickan från förra veckan, fick den när vi var och käkade på China River, Uppsala. Tänk, innehållet var precis vad jag behövde! Synd bara att själva kakan är rätt intetsägande.. Men den gick till 3 små glada hundar, lappen ska jag sätta fast nånstans där jag ser den..

–––

Remembered that I had a fortune cookie from last week in my jacket pocket, got it when we ate at China River, Uppsala. Can you believe it, the note was exactly what I needed! Sad though that the cookie itself is kinda insignificant.. But it went to 3 happy little dogs, I'll put the note somewhere I can see it..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top