varför? / why?

Sitter och pillar med skol-Flashen. Sov 13 timmar idag(!) står vi kanten till att sjukna in tror jag. Men, ska fösöka att inte göra det, pallar inte riktigt med mer uppskjutning av allt. Och hemsidesbygget. Det ligger på mig och en kompis men jag hade egentligen behövt lägga ut projektet till någon professionell, jag har ju alltid för mycket komplicerade idéer och krav. Budget, budget. Idéerna är kanoniga! Frågan är bara varför jag aldrig kan få till det med allt. Why?
Why?
˚n˚

–––

Sitting with the school-Flash. Slept 13 hours today(!) I'm standing on the edge of getting ill I believe. But, I'll try not to, can't really take more delay of everything. And the website building. It's on me and a friend but I actually needed to give the project to some professional, I always have too many complicated ideas and demands. Budget, budget. The ideas are great! The question is just why I never can make everything get done. Why?
Why?
˚n˚


Kommentarer
Postat av: Nina Josefin

Haha ja precis så var det. Jag var så kissenödig att jag höll på att spricka men jag klarar verklien inte av såna toaletter så jag satt och hållde mig heeeela resa. stackars lilla magen.

När var du i vietnam?

2010-03-24 @ 05:44:39
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top