nu rullar det!

Det var ett tag sedan jag la upp någon screenshot från mitt skrivbord, det beror mest på att det som konstant befinner sig på skrivbordet är i majoritet classified information, alltså hemligt, i dagsläget.
Offerter har nu så smått börjat att trilla in för Project  Fuji som vi kallar hemlisen, snart så kommer vi kunna att gå ut med mer information till er alla! *w* Bloggen är också i allmänhet pinsamt ouppdaterad och i övrigt grovt opersonlig som ni kanske märkt, men det blir lite så i företagsbloggar, speciellt sånna där verksamheten stått och trampat i ett surt O'boy glas i veckor och månader *host* Selmish bloggen kommer i samband med att Project Fuji lanseras att få ett litet ansiktslyft och fungera som en seriös nyhetskälla med allt det som rör det vi pysslar med.
Just nu sitter jag mellan block/penna/sudd(!!) och Illustrator då jag håller på med utvecklingen av "the Selmish family" som ska användas till x antal illustrationer, trion är Project Fujis alldeles egna characters!
Nu rullar det!



Kommentarer
Postat av: FLORENCE

(Sent svar)

Sv: Precis, det är sjukt hur folk kan förneka det som har hänt. Har fått en del kommentarer som att det bara är "judisk propaganda" och att förintelsen bara är en myt. Helt sjukt, blir så arg!

2010-05-26 @ 20:46:36
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top