fråga & svar: varför "slutsåld"?


- Hej jag undrar varför det står "slutsåld" på nr PAD1033 om ni vet att ni kommer att få hem varor om två veckor? Jag menar då kan man ju inte beställa om det står så. - Anna Edelsvärd


- Jo.. Det är så att vi haft lite problem med kunder som beställt varor med 2-4 veckors leveranstid men som efter nån vecka undrat vart deras paket tagit vägen, trots att vi förklarat tydligt i produktinfon att de inte finns i lager än. Sånna konversationer tar massor av tid tyvärr, kunderna blir lessna och vi stressade..
Vi har sorgligt nog inte möjlighet att ta in hur mycket som helst av varje produkt i dagsläget, med det mesta deco tar vi in ca 10-30st/vara vid varje leverans. Visst är det väl roligare när vi får in lagervaror, lägger ut dom på Okaeri.se och dom faktiskt finns i lager! Vi bestämde i allafall att sätta dessa varor som "SLUTSÅLD" efter den deco-explosion vi hade här i 2 veckor. På vissa deco varor har vi gjort det möjligt att beställa ändå, det beror på att vi vill veta hur stort intresset är.
Är man jätte angelägen går det bra att förboka, då kan man maila mig på [email protected] så lägger vi undan!

Hm.. Tycker ni att det är bättre att vi gör det möjligt att beställa deco trots att det inte finns i lager?

Kommentarer
Postat av: Sofia^^

Ja, det tycker jag.. Fast det kan då stå "slutsåld men går att beställa tar - veckor" ^^ jag har nämligen tänkt att köpa men blir lite förvirrad.. Vore jätte bra om man visste att man kunde köpa fast det står så. Jag trodde att varan var slut och att ni inte skulle ta in mer först.. Sen läste jag detta! Men hur som helst är det bra att veta att man kan beställa och att man kan få vänta så och så länge. Ha det super!^^

2010-11-22 @ 11:34:28
URL: http://har ingen :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top