middie blythe, en ny sorts blythe!

Takara Tomy och CWC har kommit ut med en ny sorts Blythe! Middie Blythe är ca 20cm lång, ett mellanting mellan NEO Blythe och Petite Blythe storleksmässigt, och hon har nya funktioner. Man kan ändra ögonens rikting precis som med Pullip och huvudet kan tilta till höger och vänster!
Först ut i serien är Middie Blythe "Macaron Q-Tea Party", hon släpps i 3500 ex nu i oktober och kostar ¥14,490 i Japan (ca 1170kr).
Hör av dig på [email protected] om du är intresserad av Macaron Q-Tea Party så ska vi se om vi kan få tag på henne åt dig!
Själv tycker jag bättre om Neo Blythe, de i original storlek, vad tycker du?

1000930_MQP1_ads.jpg 1000930_MQP3_ads.jpg

1000930_MQP6_ads.jpg



w a t c h..




c h e ck..

blythedoll.com

Kommentarer
Postat av: Mikohime

Åh ert nyhetsbrev gjorde mig riktigt glad där ni berätta att ni ska snart få in en massa nytt! Speciellt all ny deco! <3



Om ni inte redan tittat förbi på min blogg, så finns det bilder där jag har använt produkter från er (Okaeri)! Riktigt nöjd!

2010-10-04 @ 01:43:59
URL: http://mikohime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top