big size food mascot

Re-Ment är helt i en klass för sig när det gäller miniatyrer. När jag stötte på Re-Ment för ca 3 år sedan blev jag rätt impad, ingen helgjuten Barbie-mat i pasteller här inte! Detaljerna och kombinationen av olika plasttekniker gör hela grejjen – majoriteten ser verkligen ut som the real thing! De snyggaste plastleksakerna kommer definitivt från Japan!

Jag köpte på mig ett lass med Re-Ment askar från en webshop i HK 2007. Planerade att göra smycken och accessoarer med mini donuts och sushi, vilket jag också gjorde! Borrade små hål i alltihopa, trädde på hatpinnar och fixade till både halsband och armband, still love em! (Selma fick några halsband hon med.. *u*) I dagsläget tar det emot att borra i dessa sötsaker, Re-Ment är faktiskt samlarprylar för både vuxna och barn världen över! Det visste jag inte 07. ∏n∏
Re-Ment är ett av de märkena vi valt att ta in på Okaeri, Re-Ment är stort i Japan (likaså i USA) dags för Sverige nu tyckte vi! Prylarna i Re-Ment askar är i 1:6 skala vilket är utmärkt för dockor som Pullip och Blythe, men givetvis också Barbie och liknade dockor.
En av våra bestsellers nu är Re-Ment Mascots vilka är en relativt ny Re-Ment sort, dessa små plastmascots är supernajs att hänga på väskan eller göra om till mobilsmycke, nyckelring, halsband or whatever man vill. De kommer i "blind bags" tillsammans med ett tuggummi (candy toy) och vi klassiferar dom som gasha. Säljes styckvis och slumpvis.
Men varför inte ta och köpa en hel låda med alla 12 i? Jättekul att ha stående hemma eller till festen, barnkalaset, julkalendern, påskägget – you name it! DESSUTOM får man en extra mascot på köpet när man köper en hel låda!
Själv tar jag en påse då och då som en "uppiggare", ska göra fler halsband tror jag, men utan borr! ^w^



P r i s: från 29kr
Köp Big Size Food Mascot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top