live från okaeri kontoret 28 april

Tid finns inte riktigt till nu här på Okaeri kontoret. Egentligen ska en hel del extra göras men sen en tid tillbaka är det bara jag, Sophia, på kontoret.. Alla fina tutorials kommer i skymundan vilket är väldigt trist ∏o∏.
Men.. Nu har jag bestämt mig för att börja bli en aning mer öppen med er alla, besökare och kunder. Så då och då från och med nu kommer jag ta lite random bilder från Okaeri kontoret och lägga upp i bloggen! "Live från Okaeri kontoret" kan vara snapshots av vad som händer på kontoret, skrivbordet, lagret, eller kanske från en ny leverans som just packats upp. Även kanske från uteförsäljning och events då Okaeri "kontoret" är kopiöst portabelt! Spännande huh!?
Just nu är det full baking på gång! Har testat Decollage Mermaid Puffy och väntar på torkning.. Tröttnat på mini sweets? Våga prova real size deco! *k*




Kommentarer
Postat av: Cakeholic

Gahh! Så himla söta :) <3

2011-04-28 @ 18:47:14
URL: http://cakeholic.blogg.se/
Postat av: Reiko

Sugoii!!! >w< ser så otroligt ätbart ut... w <3

2011-04-28 @ 18:49:15
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Pocky

wow... O_O ...är allt jag säger... wow, du är ju bara FÖÖÖR duktig!!! >_<

uuh... tänk om mina små skapelser blev lika jämna och felfria!

2011-04-28 @ 19:41:30
Postat av: Astrid

Gosh, vad bra du är på deco. :3 Våfflorna ser så verkliga ut att jag skulle kunna äta upp dem.

2011-04-28 @ 20:56:30
Postat av: Pranvera

Var kan man köpa molds;en? ^^



Snälla svara? :c

2011-04-29 @ 13:43:32
Postat av: Sophia

Till Pranvera:



In fact våfflorna är gjorda i ett vanligt våffeljärn.. Donutsen i ett järn som tillhör en annan köksmaskin"Multi Toaster" från märket Mia(!?)

Man kan hitta en del intressanta "molds" i köket om man har tur.. ˆuˆ

2011-04-30 @ 00:18:17
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Har du använt leran i ett våffeljärn på riktigt? Kan man de? ^^

2012-09-09 @ 23:55:52
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top