pang ju, en liten chihuahua bjd

Det är inte många som vet men Groove som gör Pullip dockor gör också BJDs. Mest känd är Ai som är en 13 cm liten "Fit in the palm of your hand" flicka och som det släpps en ny av varje månad. Men de gör också Pang Ju, en kattliknade BJD i samma storlek som Ai men som faktiskt är en lite chihuahua! När man tittar lite extra så är det ju faktiskt givet, det en vavva bjd – kawaii! Med juni releaserna från Groove finns en ny Pangju, jag hade aldrig sett honom tidigare och tänkte att detta måse vara en helt ny docka, men inte då! De första Pan Ju släpptes redan 2008 men sedan dess har inte så många släppts. Det här är verkligen nått för de som gillar BJD djurfigurer som t ex ToysField's Kuma och Nikki från Sekiguchi. Är han inte rätt söt Pang Ju, huh?

Snart kan du lägga en [pre-order!] på Pang Ju Rambu-Pang på Okaeri.se!









Kommentarer
Postat av: Astrid

Jättesöt!

2011-04-04 @ 14:42:48
Postat av: Andrea

Vilken konstig liten sötnos!~♥ Kul att ni ska börja lite med bjd dockor! Jag vill tipsa om några som har snygga dockor som i alla fall jag skulle bli riktigt glad om jag kunde köpa sådana från Okaeri. Souldoll, Ringdoll, LUTS, FairyLand, Crobidoll (som dessutom hade riktigt snygga accessoarer som t.ex. tårtbitar och muggar till bjd)och Wawa Doll (som hade riktigt snygga kläder).

2011-04-04 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top