om "okaeri rebirth"

Här var det dött som vanligt. Det är bara att erkänna, denna blogg har varit dödsdömd ända från start.. Men, men.
Just nu händer det inte så mycket om man kikar in på Okaeri.se heller. Webshoppen är nästan helt död bortsätt från att vi fortfarande tar emot beställningar på lagervaror. Vi fyller inte på med nya varor och mycket är slutsålt, vidare är leveranstiderna tyvärr längre än vanligt. Okaeri.se är alltså nästan nedstängt nu i början av året.
Bakom kulisserna händer dock både det ena och det andra, selmish.com håller på att byggas och "Okaeri rebirth" är i full gång. Okaeri.se ska ha "nypremiär" till våren! Webshoppen kommer bli mer lätthanterlig och vi kommer fixa en riktig bra lösning och ersättning till bloggen där nyheter, info, bilder och tutorials kommer kunna flöda dagligen!

Förutom detta håller vi även på att ändra våra leverantörsavtal vad gäller [pre-order!] varumärken. [pre-order!] systemet visade sig totalkrasha i slutet av 2011 och vi har haft stopp på uppdatering av nya varor sen i november. De leveransförseningar vi haft vad gäller [pre-order!]s sen i höstas är oacceptabla och ett helt nytt system för att hantera dessa varor tas nu fram. Så att vi ska kunna erbjuda er bra leveranstider, regelbunden (veckovis till att börja med) uppdatering av nya releaser och ett större utbud.
Vi håller även på att teckna avtal med DHL vilket kommer innebära betydligt billigare frakt över 1kg. Yatta!

Utöver allt detta har vi även ca 6 nya deco/pyssel varumärken, 4 nya dock varumärken och 3 pryl varumärken som vi planerar börja sälja under 2012! En del avtal förhandlas nu i början av året och jag kommer även personligen ta en Japan resa i september för att signa med andra leverantörer. Sugoi desu ne!
Vi hoppas också att i år kunna börja sälja japanskt snacks och godis men detta måste vi tyvärr avvakta med ett tag då det kräver mycket mer jobb och nogrannhet än andra importer sen kärnkraftsolyckan i Fukushima förra året. ∏^∏

..Hur många nya varumärken som hinner komma till nypremiären är svårt att säga men året ser iallafall lovande ut med "Okaeri rebirth"! °w°
Nu gäller det bara att jobba arslet av sig ett tag till. Fast på rätt sätt. ˆcˆ


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej måste bara säga att jag inte gillar DHL dom brukar va dåliga på att meddela när paketen kommer osv i alla fall så har det varit så för mig.. Schenker tycker jag har varit bättre. Hoppas man kan välja i kassan i sånna fall hur man vill ha det skickat. jag blev jättenyfiken på det nya deco pysslet! :)

2012-02-03 @ 00:49:16
Postat av: Pahsy

Peppen~<3

2012-02-03 @ 00:50:42
URL: http://Http://Pvc.Meji.se
Postat av: Meji

Jag och Pahsy läser den i alla fall~ ; u; <3

がんばてね、ソフィアちゃん!

2012-02-03 @ 00:52:33
URL: http://pvc.meji.se
Postat av: Reiko

Längtar tills den nya starten ^w^ Längtar tills ni, Okaeri, är tillbaka och bara skiner och glittrar med nya krafter och leenden~! <3



DHL funkar väldigt bra här ute, där jag bor, där emot funkar det inte så bra med Schenker som ibland inte verkar ha någon koll vad de har i sina lager och det blir förseningar... så jag tror det är lite vart dessa körbud finns någonstans i landet och vilka som kör xD



gah... <3 deco deco deco deco deco~ TTvTT

2012-02-03 @ 08:30:12
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Lollo

Kan inte vänta tills jag får min petiiite! ^w^

Och re-birthen kommer bli min himmel, längtar sååå myckkeeett :DDDD

Måste köpa deco till sommaren så man har lite pyssel alla regniga dagar! ^w^

2012-02-03 @ 09:06:16
Postat av: Alexandra VIken

Spännande att se förändringarna ^^

2012-02-03 @ 11:14:18
URL: http://alexandraviken.spotlife.se
Postat av: Lelles

Det kommer bli så himla kul =^w^=

2012-02-05 @ 18:43:04
URL: http://sweetcandycloud.blogg.se/
Postat av: :)..

Hoppas ni får nytt deco så snart som möjligt! :)

Längtar redan..<3



2012-02-05 @ 19:21:10
Postat av: Anonym.

Ungefär när får ni decot? :D

2012-02-05 @ 19:28:24
Postat av: Andrea

Längtar tills Okaeri har kommit igång igen! :D

2012-02-09 @ 19:23:17
Postat av: Chiisa-tan

Yay! Fortsätt kämpa Selmish! Har du någon aning om när Okaeri kommer att öppnas på nytt? Owo

2012-02-13 @ 20:32:13
URL: http://bakatachi.wordpress.com
Postat av: fralle

Kommer hålla utkik. Spännande att se vad för produkter som kommer i vår till selmish.

2012-02-23 @ 02:31:20
Postat av: Nea

Vet du ungefär när ni får decot?

( Skulle vara tacksam för svar. )

:)

2012-02-23 @ 12:44:28
Postat av: anna karlsson

Jag tror på dig! Ge inte upp, för vi alla vet att när det är klart kommer det vara så himla asum!

2012-02-26 @ 10:11:20
URL: http://www.bejbidoll.blogspot.com
Postat av: Nea

Jag igen! ( Jag kommentear jätte mycket som du säkert redan sett. ) Jag får ju inte besätlla deco själv, men mamam beställer ju alltid till mig, men båda vi två undar så himla mycket ungefär när ni får nytt deco, Men jag vill att du ska veta att jag tror på dig Selmish, och önskar dig lycka till! ^^



mvh: Nea :D

2012-02-27 @ 10:55:17
URL: http://nickiihh.blogg.se/
Postat av: Carolin

Vi älskar Selmish !! Lycka till !!

2012-03-07 @ 21:15:13
Postat av: Julia

Hej!Kollar varje dag efter deco och kigurumis.Tyvärr är jag väldigt kort så kigurumisarna blir förstora men decoden det älskar jag.Väntar också på om det kommer in deckorationer man kan använda till.:)

2012-03-10 @ 10:46:47
URL: http://juliainwonderland.blogg.se/
Postat av: Serebii

Helt ny person som hittade denna sida! Hoppas och håller peppen uppe till den nya shoppen öppnar! Är helt galen i gasha och rilakkuma! (Och en hel del anime&manga relaterat)

2012-03-15 @ 21:05:44
Postat av: Anonym

Hoppas att ni kan meddela era framtida kunder i tid ifall något krånglar igen för detta har varit bortom all kritik. Förlorade en pre-order på en figur som nu inte går att få tag på. Inte schysst. Återvänder ej för omstarten.

2012-03-29 @ 22:51:13
Postat av: Charlie

Älskar min kigurumisar, vill ha mer av dem NU! :)

Önskar Er all lycka att få igång allt igen, kan inte vänta! <3

2012-05-21 @ 17:21:25
Postat av: Charlie

Älskar min kigurumi, vill ha mer av dem NU! :)

Önskar Er all lycka med Er rebirth och hoppas den kommer snart! <3

2012-05-21 @ 17:35:22
Postat av: Hanna

Längtar! ^^

Skulle gå in på den här sidan för några månader sen och såg att det var stängt. :< Vill gärna köpa något här snart. o3o

2012-05-24 @ 18:39:35
Postat av: Angie

Whieehiee!! Imorgon, längtar!! Hoppas allt går bra och att ni får in en massa nya deco-prylar <3

2012-05-25 @ 19:40:47
Postat av: parya

Idag är det den 26:e maj men varför är det forfarande stängt?

2012-05-26 @ 17:04:04
Postat av: Andrea

På grund av servern har kraschat...Dumma server! =_=

2012-05-27 @ 04:01:49
Postat av: Charlie

Hurra, då är det på gång!!!

Skall hålla tummarna att data trasslet är snabbt övergående <3

2012-05-29 @ 20:33:50
Postat av: Anonym

Nu börjar det bli löjligt, allvarligt vi har väntat flera månader nu!!!!

2012-06-02 @ 18:43:36
Postat av: Anonym

Snälla, vad händer nu finns inte sidan längre utan länkar till fsdata?

What's happening, folk? Kinda wanna know...

2012-06-09 @ 11:15:18
Postat av: Alph-chan

Att de directar en till fsdata beror väl på, rätta mig om jag har fel, ett webbhotelbyte? Hursomhelst så supportrar jag er fullt ut eftersom ni är det billigaste och bästa sättet att få tag på decodenprylar i Sverige. Kollar på er facebooksida varje dag för uppdateringar. Jag hoppas att den nya sidan kommer upp snart och att den kommer vara lika bra eller, om möjligt, ännu bättre! Keep the good work up <3 pepp desu!!

2012-06-09 @ 19:31:35
URL: http://blackrainbows.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad händer?? har längtat efter den nya shopen ända sen december... hoppas allt fixar sig!!

2012-06-13 @ 13:53:51
Postat av: Angie

gambatte!!!!

2012-07-09 @ 16:32:04
Postat av: Anonym

Saknar er webshop! Längtar tills ni öppnar igen. ^_^

2012-08-23 @ 19:48:20
Postat av: Anonym

Wow! Nu händer det något! Det här har jag längtat på hela sommaren!!!! :3 :3

2012-08-26 @ 21:34:03
Postat av: Tjejen hej

Asså, saknar sidan... Bi har inte betalat erat domännamn på okaeri.se och selmish.com är bara vitt. Snart äre december ifen och det har inte hänt ett smack. Dessutom... Det kanske inte så många som bryr sig om "japan"men för oss betyder den här sidan GULD <3

2012-11-17 @ 21:43:13
URL: http://harringennblohhhgg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top