hej världen! / hello world!

Välkommen till vår Selmish blogg!

Vart börjar man? Selmish har funnits i mina tankar i många, många år men det var inte förns 2005 när jag fick hem min älskade Selma som grunden för Selmish blev lagd. Selma var en liten 10 veckors Prazsky Krysarik valp på 600g när jag fick hem henne, med ens upptäckte jag att världen var alltför stor för de allra minsta.
 Selmish har med tiden och otaliga timmar framför datorn vuxit till något med oanade proportioner, oändliga möjligheter och det gör nästan.. ont (!). Företaget Selmish startades sommaren 2007 men problemen för en större release har tyvärr redan från början varit både tidsmässiga och ekonomiska. Nu efter snart 4 års väntan tar vi foten ur dörrn för att åtminstone kunna börja i ett hörn!

H e j   v ä r l d e n !

–––

Welcome to our Selmish blog!

Where do I start? Selmish has been on my mind for many, many years but it wasn't until 2005 when I got my precious Selma that the foundation for Selmish was built. Selma was a tiny 10 weeks old Prazsky Krysarik puppy weighing around 1,3lbs when I got her, at once I realized the world being way too big for the smallest ones.
 With time Selmish has by uncountable hours infront of the computer grown into unexpectable proportions, endless possibilities and it almost.. hurts (!). Selmish, the company, was founded the summer of 2007, the problem though for a bigger release has from the beginning been both regarding time and money. Now after almost 4 years of waiting we take our first step out the door, atleast to start somewhere!

H e l l o   w o r l d !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top