de de mouse - a journey to freedom

Track 1 på De De Mouse's nya skiva tickar runt i mitt huvud. Kanske för att jag nyss  satt på låten på högsta möjliga ljudnivå i hörlurar men icke, den tickar lika mycket runt i sömnen – "My favorite Swing" har blivit nått av ett snällt hjärnspöke sen jag hittade låten från en live konsert på Youtube. Killens 3:e skiva släpptes i början av månaden och jag laddade klart hem den från Itunes Store. Albumet känns lite "skramlig" här och var, tyvärr, bortsett från de helt klart genialiska höjdpunkterna, My Favourite Swing och Goodbye parade. Precis som Tide of Stars och Sunset girls har man 2 favvosar på varje skiva.. Sen är ju smaken som baken, delad i 2.. skinkor.. Gillar du De De Mouse så är skivan helt klart värd 90kr från Itunes Store!
KÖP! >w<

–––

Track no.1 on De De Mouse's new cd is ticking in my head. Maybe because I just put on the song on the highest level possible in my headphones but no, it's ticking just as much in my sleep – "My favorite Swing" has becomes a friendly brain gost since I found the song from a live concert at Youtube. The guy's 3rd album was released in the beginning of the month and ofcourse I downloaded it from Itunes Store. The Album feels a little "clappering" here and there, except for the genious high tops, My Favourite Swing and Goodbye parade. Just as with Tide of Stars and Sunset girls you get 2 favourites on each album.. But then the taste is like one's rump, devided in 2.. pieces (Swedish saying). If you like De De Mouse the album is sure worth 90sek ($12) at Itunes Store. BUY! >w<


w a t c h..





c h e c k..
de de mouse

de de mouse myspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top