nu är vi framme!

Hej alla!
Sommarvärmen är verkligen här, hoppas ni haft möjlighet att njuta av den i helgen, för det har inte vi! Efter en intensiv flytthelg och nu ett berg av ouppackade kartonger är vi numera officiellt bosatta i Järfälla, Sthlm för ett tag(!).. Internetabonnemanget har inte satts igång än men ibland har man tur, sitter i skrivande stund och surfar på grannen! "dlink", I löv u! Får mig att tänka tillbaka några år bakåt i tiden då jag och kompisen lyckades surfa på grannen i ett halvår innan verkligheten tog vid – det var tider det! Tror bestämt det var där jag började mitt internetshoppande på allvar! ..Ebay bought me through greed. ú_ù
Man blir rätt seg efter en flytt, vi är ju båda "fattiga studenter" så en flytt går till på det gamla hederliga viset: man hyr en bil från OKQ8 och bär hela sk---- själv tills armarna känns som nudlar. Konstigt nog är det the Selmish herself som verkar mest slutkörd! Vad gjorde hunden under flytten?! - inget! (fast det är ju rätt varmt här = seg `u´)
Skickade just iväg ett mail och vem vet, kanske syns vi på Meuwcon i Sthlm 13-15 augusti? Project Fuji kan snart marknadsföras!




Kommentarer
Postat av: monc

Gratis internet är ju alla tiders de. ;)

2010-07-05 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top