masker och nattvåfflor / masks and night waffles



Sitter och pillar med Flash för fullt, det går framåt men jag är för långsam, ska ha en animation klar i slutet av månaden!! (nu hur det ska gå till =_=). Lär mig själv masker nu, verkar som detta är lösningen på en av delarna i animationen, great. Lillbrorsan kom in med våfflor(!) helt plötsligt, sööth, typiskt honom att steka mitt i natten! Jag fick sylt men ingen grädde, vart är grääädden? OxO

–––

Sitting and fixing with Flash, there's progress but I'm too slow, I have to finish an animation before the end of the month!! (now, how is that possible?  =_=). I'm teaching myself masks now, seems this is the solution for one of the parts of the animation, great. My lil' bro suddenly came with waffles(!), cute, typical him to fry something in the middle of the night! I got jam but no whipped cream, where's the creeeam? OxO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top