selmish desktop decora

Blev så himla trött på mitt skrivbord så jag fixa en selmish bakrund. Lite messed up fast ändå organiserad(!) ungefär som min vardag. ówò
Finns massor med snygga skrivbordsbakrunder där ute men många får än att bli trött snabbt, färger å pill i synfältet är jobbigt när man ska försöka skapa själv. Tänkte att det skulle vara urbra med ett "plain" skrivbord och ett speciellt ställe där man samlar de mest nödvändiga mapparna och filerna, så jag plocka lite illustrationer från portfolion och poff så.. Selmish desktop decora!
Kommer att finnas för nedladdning på hemsidan när den kommer (+ en massa annat kuligt att leka med).

^v^

–––

Got so tired of my desktop so I made a selmish desktop backround. A little messed up but still organized(!) kinda like my everyday life. ówò
There're lots of nice desktop backrounds out there but most of them soon make me tired, colors and details messing with the visual field is annoying when one is trying to create. I thought a "plain" desktop and a special place to put the most important folders and files would be great, so I picked some illustrations from the portfolio and poff.. Selmish desktop decora!
Will be available for download on the website when it arrives (+ a lot of other funny things to play around with).

^v^



Kommentarer
Postat av: monc

Underbart skön!!! I LIKE!

2010-03-13 @ 22:28:55
URL: http://monc.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 18:35:56
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top