re-ment + san-x = rilakkuma gasha

En otroligt skön character som bryter av allt rosa och pastelligt i den japanska kawaiifebern är San-X's Rilakkuma. Rilakkuma betyder "Relax bear", och det är precis vad han gör mest av sin tid denna björn, relaxar. Jag gillar Rilakkuma & friends mycket, är ju ett stort fan av gult och brunt vad gäller inredning också (av någon konstig anledning) så det finns gott om plats för en eller en annan chillbjörn här hos Selmish.
För någon månad sen fick vi nys om en ny Re-Ment release, nämnligen en gasha serie i samarbete med San-X Rilakkuma! Och vad finns inte i serien om inte en Rilakkuma bento i 1/6 skala! MUST HAVE!
Re-Ment Rilakkuma Rice släpps i oktober, du som är Okaeri kund kommer kunna köpa Rilakkuma gasha som "blind box", styckvis och slumpvis eller hela samlingen, 8st blind boxes i en större låda!
Jag SKA ha denna gripande bento tänkte jag och la därför pre-order snabbt, bokade en hel låda (komplett samling) till mig själv. Vill du få tag på Re-Ment Rilakkuma Rice så se till att va ute i god tid på Okaeri – when they're gone they're gone!

Gillar du denna Re-Ment samling?





P s s t.. Signa upp för Okaeri News mail så får du reda på när vi får in nya saker på lagret snabbare! Det gör du på okaeri.se starsida i vänstermenyn.

Kommentarer
Postat av: zye

Är eeeextremt intresserad av mera molds... kan man inte får förbeställa?så det inte tar slut?;)

mvh sofie

2010-10-03 @ 08:54:15
URL: http://designbyzye.blogg.se/
Postat av: Sophia

Till Zye:



Det kan du göra! Maila mig vettja!

[email protected]

2010-10-03 @ 17:04:26
URL: http://selmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top