som på skolgården

Vaknade 11.00 av ett ryck, skulle ha stuckit hemifrån vid 7:20. Ibland blir bara allt så weird. Som att stå där själv mellan 2 gäng, precis som på skolgården. Antingen är man inne eller så är man ute eller bara.. helt osynlig.

Känner mig som den där "osynliga" personen som antingen tar upp mobilen och pillar eller går iväg för att sen ta första bästa buss hem så att de andra inte ska se att tårarna bränner. Jag vet hur du känner, livet kan vara så fruktansvärt orättvist. Men en sak är säker, ALLT blir bättre sen. Om man orkar tro på det. Dessutom, vad som är inne idag är ute imorgon och det du tror på kan bli världens grej!

Nu var det inte så fruktansvärt allvarligt (eller konstigt) att jag försov mig idag, vi satt uppe jättesent och planerade julen på Okaeri. Man blir lite blödig när man vaknar och det enda man har brevid sig är en hund med världens sämsta andedräkt. Sen att Cong inte väckte mig är en annan sak.. Eller gjorde han?


Nä.. Nu får jag skärpa mig. Helly Kitty partyt under min Imac brukar lysa upp vardagen, inte tvärtom. ∏u∏
Dags för ett Okaeri News mail snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top