1 vecka kvar

Asså, nu är det liiite läskigt. 1 vecka kvar och vi väntar fortfarande på 3 leveranser! Men det är ändå helt ok, det läskigaste är att jag upptäcker mig själv sitta och leta efter massa nya roliga prylar att ta in, något jag absolut INTE har tid för nu!
I början kommer det vara mycket sk [pre-order!] varor i butiken, pre-order betyder förbeställa eller förboka och det är precis vad man gör i Japan på många samlarprylar för att inte stå utan pryl den dan som den släpps på marknaden. Det här sättet att handla prylar på är rätt nytt i Sverige så vi kommer göra allt för att introducera detta japanska tänk så smidigt som möjligt för er alla.
Som en del av er kanske redan märkt så börjar bloggen få lite ändrat utseende, det är för att den ska passa bättre in i Okaeri profilen. I bloggen kommer vi framöver bl a visa produkter och lägga upp tutorials på deco och customizing. Givetvis också dela med oss lite mer av vardagsgrejjer. Vidare kommer Cong debutera i bloggen! Han kommer skriva lite åsikter, lite manga och lite anime.. När han har tid mellan plugg och bokföring (förbered er på för mycket One Piece HAHA). På engelska då!

Ah, nä.. nu ska jag fortsätta på den nya blogg headen!
*back to Illustrator*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top