aj, aj, aj kl är 19

Det tar lite tid det här med att ompeka en domän.. Have patience people! Patience!
I värsta fall så sitter vi här hela natten och väntar, eller hur? ;)
Som alla nog redan har greppat så är det något fel med ompekningen från tillfällig server till okaeri.se trots att vi testkörde en ompekning förra vecka.Vi ber om ursäkt för detta "lilla" fail och håller tummarna för att det ska funka innan midnatt.

Uppdatering: Felet är hittat och det ligger hos vår webshopsleverantör som inte greppade att de skulle peka om servern. Tyvärr måste vi säga att releasen blivit uppskjuten, välkommen tillbaka imorgon!



Uppdatering 20:37

sophia: eh
ms. webdesigner: det är inte mitt fel!
sophia: eeeh
ms. webdesigner: nu låter det verkligen som det är mitt fel!

Uppdatering 20:49

sophia: kommer alla länkar funka nu då?
ms. webdesigner: ah, det tror jag
sophia: !!!!
ms. webdesigner: -

Uppdatering 21:04

sophia: nä men seriöst.. nu är det pinsamt
ms. webdesigner: -
sophia: hallå?
ms. webdesigner: -

Uppdatering 21:21

ms. webdesigner: är du hungrig?
sophia: mmmm
ms. webdesigner: *lämnar rummet*

Uppdatering 21:55

sophia:
vad gör vi om det inte funkar?
ms. webdesigner: börjar om
sophia: BÖRJAR OM!?!??!
ms. webdesigner: ah, med ompekningen alltså

Uppdatering 22:28

sophia:
∏n∏
ms. webdesigner: det här är det sjukaste jag vart med om.

Uppdatering 23:40

sophia:
allt är paj nu.. t o m bloggen!
ms. webdesigner: jag får ta och ringa starweb.se imorrn
sophia: så då skiter vi i det här nu?
ms. webdesigner: de e starweb. Servern pekar fel.
sophia: ok..


www.okaeri.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu är den tio i åtta nästan!

2010-09-20 @ 19:47:30
Postat av: Anonym

vi som väntar så ivrigt :(

2010-09-20 @ 21:30:51
Postat av: Elin(DuzellChan@Youtube)

hur går det? >:

Är fett pepp på att sidan kommer upp snart :D

2010-09-20 @ 23:05:59
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/
Postat av: josefine

Vad skoj att du har öppnat den har butiken! Nu ska jag nog köpa en del saker där :D

2010-09-22 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top