gloomy 10-års jubileum

Yepp, vår kära Gloomy the naughty grizzly firar 10-års jubileum i år med en riktigt nice kollektion. Har alltid haft lite svårt för den nerblodade Gloomy (även om jag gillar den rosa björnen för att han är så söt), så jag blev superglad när jag hittade valentine Gloomy med choklad förra året, men här har du faktiskt snäppet bättre – Gloomy Sweets & Messy Party! Gloomy går lös på massa sötsaker!
Vad säger ni, nått intressant för okaeri.se? Är ni sugna på denna Gloomy?




w a t c h..



Kommentarer
Postat av: kira

skulle helt klart köpa denna produkt . . . letar ständigt efter gloomy bear prylar.

2010-09-30 @ 02:42:50
Postat av: ♥Betty♥ :3

Jag vet inte vad det är för något, men den var väldigt gullig och speciell



jag gillar den♥ :)



och jag skulle gärna vilja köpa den ljusrosa nyckelringen ;)



Är det en nyckelring? För jag älskar nyckelringar :D



Speciellt med såna här typer av figurer :3

2010-09-30 @ 12:26:29
Postat av: Lisa

Åh, jag skulle köpa :3

2010-10-09 @ 01:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top