the mini world

Mitt i allt så är det alltid najs att googla omkring efter inspiration, man hittar otroliga bilder därute! Jag har blivit hemligt förälskad i miniatyr installationer. Folk bygger upp rum och miljöer, även hela dockskåp, med miniatyr prylar som te x Re-Ment och Minimega från Megahouse och fotar. Att placera Pullip, Dal, Blythe, BJDs och andra små filurer i dessa miljöer skapar otroligt mysiga fotoidéer! Surfade på någon random sajt med MASSOR av snygga miniatyr bilder från Flickr på samma ställe. Fotograferna finns alltså på Flickr (sök på deras copyright namn).
Me love the mini world *w*



© Marion Klein

© Gigi & Big Red, © Hello Mitzu

© Kaoko


c h e c k..
kolla mer liknande bilder


Kommentarer
Postat av: Karro

LOVE LOVE LOVE! Jag älskar såna där bilder D': <3

2010-09-19 @ 17:52:28
Postat av: Sophia

Till Karro:



Me too, ångrar så att jag gav alla mina leksaker till lillsyrran som tuggade sönder alltihop.. Hade en del 70-tals Barbie möbler också som slängdes iväg till second hand! Noooo ∏n∏

2010-09-20 @ 03:12:25
URL: http://selmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top