ny blog head, nya tag

I natt har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och fixat en ny blog head. Sugoi desu yo! Tänkte att nu för 17 kanske jag ska försöka med att få till den nya headen så att blogg inspirationen kommer tillbaka. Har haft blogg ångest ett bra tag nu som alla säkerligen redan uppfattat. Gomen! ∏n∏
Men, nu är "grisen" finally gone och har ersatts av en massa So-chan. Hm, headen säger mycket av hur jag känner mig just nu. Okaeri växer och jag har inte varit gladare, samtidigt växer växtvärken och jag behöver 2 pers mer här på kontoret. Men, Okaeri är fortfarande litet och varje krona måste betänkas (även om det är rätt svårt när så sjukt mycket fina japanska grejjer poppar upp på skärmen varje dag..).
Anyway, NärCon var awesome och det känns som om Okaeri går i precis rätt riktning. Målet har aldrig varit att sälja, målet för Okaeri är att ena folk som brinner för något, att peppa alla er youngsters till den framtid ni drömmer om. Sen att den enade faktorn råkar vara japansk populärkultur det gör de hela bara mer awesome!
En sak är säker, inget är omöjligt! Det gäller alla. Även om man ramlar 700ggr så är det bara att resa sig upp, damma av kläderna och fortsätta fram. Det är nya tag som gäller! Vänta bara, det kommer gå bra för dig vännen.
Minna-san, ganbare!


Kommentarer
Postat av: Älva Montell

Härlig ny deisgn!

Fortsätt vara awesome Sophia! <3

2011-08-18 @ 11:08:06
URL: http://peaceews.blogg.se/
Postat av: Emma

Hurra! :)

2011-08-18 @ 11:13:03
Postat av: sara

kan du göra någon customizing eller deco tutorial snart?

2011-08-18 @ 13:28:22
Postat av: E m i l y ♥

Det blev en häftig design <3 ♥

2011-08-18 @ 20:42:36
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Anna

gillar den! :)

2011-08-19 @ 21:54:04
Postat av: Reiko

love the new header x3 <3

2011-08-23 @ 08:38:38
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Iko

Nice med ny header. :)



Hoppas det går bra med allt. Vet själv hur det är att ha ett litet företag, kan tänka mig att det är fullt upp om du är själv. Du gör iaf ett toppenjobb :)

2011-09-06 @ 20:40:52
URL: http://www.ikochan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top