en liten julhälsning!

Nu är det bara 4 dar kvar och inte ens det, till julafton! Det här året har gått fruktansvärt fort, känns fortfarande som september tycker jag. Därför känns just denna julen något framstressad också.. För att komma i stämning så hörs diverse julmusik på Okaeri kontoret och det fixas med pepparkakshus av Mermaid puffy, smällkarameller med emotish tryck och annat fint granpynt till Selmish granen som ska upp på fredag. ∏u∏
Idag har också fina små Selmish e-julkort skickats ut till alla våra leverantörer. I Japan firar man normalt inte jul på samma sätt som vi gör här men att önska Merry Christmas (och Happy New Year på samma gång) är självklart ändå! Vidare är det väl självklart att alla Okaeri besökare och kunder ska få ett fint litet julkort också!
Hittar ni inte denna lilla julhälsning i er inbox så finns den här!
God jul alla! ˆwˆ

O b s! Mellan 21:a december och 2:a januari har vi stängt på Okaeri kontoret.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Yay

God Jul!

2011-12-20 @ 17:22:42
Postat av: Andrea

God Jul och Gott Nytt År på dig med! :D Själv så tycker jag att det känns som oktober, skulle förmodligen tro det också om jag inte såg på julkalendern på tv. Det är ju knappt någon snö här... =_= Den där Selmish granen låter som något man vill se. X)

2011-12-20 @ 19:51:47
Postat av: Älva Montell

Haha, god jul på dig också! ^^

Återigen lycka till med rebirthen, längtar!

Ha så bra



Kramar Älva

2011-12-21 @ 08:05:24
URL: http://peaceews.blogg.se/
Postat av: Anna

God Jul!! :)

2011-12-22 @ 15:54:52
Postat av: Ell-chan

Merry Christmas! ^u^

Längtar verkligen till nya Okaeri, är väldigt nyfiken på vad du menar med "förändringar". :''3

2011-12-22 @ 22:13:47
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

Konnichiwa! OwO

På min blogg har jag en tävling i fyra olika kategorier. Temat är kawaii!

Var gärna med och tävla:

http://pitchi.blogg.se/2011/december/pitchi-award.html



xoxo Pitchi

(Sry om du inte tycker om dessa kommentarer)

2011-12-23 @ 16:28:32
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: Reiko

God Jul & Gott Nytt År~! >w<

2011-12-26 @ 17:42:14
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: pandyy

Hej! Jag tror att det är Selma som är med på bild i Göteborgspostens hundquiz på chihuahuafrågan. För var det inte så att hon var på bild i GP i samband med PKs premiär på rastorget under Mydog ett år? det är i så fall samma bild.

2012-01-07 @ 11:53:19
Postat av: Anna

Hej! Undrar när det kommer deco grädde mm i lager

i shopen igen? :3

2012-01-08 @ 14:18:13
Postat av: Sara

Om du orkar kan du vell försöka göra några deco tutorials<3

2012-01-13 @ 19:19:35
Postat av: Sonja

Behöver hjälp Selmish! Jag är ju så dålig på att spritsa grädde, och jag göra det aldrig utan underlägg eller tidningar, som jag borde göra! -.-

Men ibland när jag har hållit på med grädden har det kommit på tre av mina möbler! och när man försöker skrapa bort det går bara färegen bort! Två av möblerna har färg på sig, och en av dom har inte det! Vet du hur jag kan få bort det? :)

Skulle vara JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR på kommentaren! Detta är verkligen viktigt för mig att veta! :)



PS: Jag använde "decollage creamy whip kit"

2012-01-14 @ 16:33:33
Postat av: chocolat

Gott nytt år!!



Fin blogg!!!

Cutie!!<3<3

Kram /c

2012-01-16 @ 18:50:14
URL: http://mjauuchoco.blogg.se/
Postat av: Sophia

Till pandyy:



°_° Det är inte sant! Det är Selma's GP bild i quizet! HAHAHA! Hon skulle blivt rasande över att bli misstrodd som chihuahua på det sättet om hon fortfarande levt.. Tack du! Sparade en skärmdump. ˆwˆ

2012-02-02 @ 22:52:07
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: Webdesign Belgium



Wonderful Design Blogs, Such a great list. Thanks for sharing all these blogs all are very useful to every one

2012-06-05 @ 08:27:07
URL: http://www.icu-india.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top