gloomy bear sweets & messy party part 2

Jag la upp några bilder på Gloomy Bear mjukisar för några månader sen, Mori Chack firar 10 års jubileum med Gloomy The naughty grizzly och släppte en underbart söt serie med björnen: Sweets & Messy party där Gloomy går lös på en massa sötsaker. Och visst känns denna Gloomy mer älskvärt på något sätt? Blod i all sin ära(!) men jag tycker bättre om sötsaker, waaaaay better!
Med hjälp av Banpresto släpptes serien som samlarprylar förra året och de försvann snabbt, men vi fick idag ett underbart litet pre-order erbjudande i mailen, i maj släpper man Sweets & Messy party "part 2", YAY! LYCKA! °v°
Denna gång så innehåller Banpresto serien bl a plushisar stora som små, en kudde, mobilhållare, plånböcker, en kopp, block, pennor och lite annat som jag inte riktigt kan uttyda från bilden än.. Dessa prylar är faktiskt "prize items", man kan egentligen inte få tag på dom i butik utan enbart i automater och genom tävlingar, och bara i Japan. Vi kommer garanterat ta in den!
Nu undrar vi hur många av er där ute som är intresserade av denna serie? Och vilka prylar är mest intressanta? Så vet vi på ett ungefär hur många set vi ska beställa, vi måste nämligen beställa hela uppsättningen (allt på bilden) som ett set och det är inte lika många av varje pryl i.
Kawaii ne?



(om man vänsterklickar och väljer "visa bild"/"view image" så kan man se en större bild!)



Kommentarer
Postat av: Elin(DuzellChan@youtube)

Jag skulle vilja ha ungefär allt!!! O.O

Skulle troligen köpa det mesta av allt det där om ni tar in x]]]

Bland annat är det där en mugg???? Ifall det så måste jag ha >_>

2011-01-20 @ 22:28:37
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/
Postat av: Andrea

Muggen var söt och plushisarna! Har länge velat ha en gloomy. ^w^

2011-01-20 @ 23:47:40
Postat av: E m i l y ♥

Jag såg att ni på Okaeri hade kommenterat på min blogg. Så jag svarar här.



Svar: Jag visst var det ett bra köp? Jag hoppas verkligen att jag kommer gilla det.



Tack så himla mycket. Vad roligt att du gillar min blogg. Vad glad jag blir.



kramar =D

// Emily

2011-01-21 @ 12:00:39
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: E m i l y ♥

Svar 2: Va? Är det sant? Har ni möjlighet att köpa in J-dolls? OMG!! <3 Nu blev jag verkligen glad. Just nu har jag inga pengar. Men man kan ju spara.



kramar =D

// Emily

2011-01-21 @ 12:09:05
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Pocky

Skojar du eller?! Jag älskar gloomys men har alltid tyckt att blodet gör att det ser så hemskt ut... T-T

Vill ha typ ALLT <3

2011-01-21 @ 14:43:37
Postat av: Iza

Ja absolut :D



Gissofall kudde och mjukisdjur :3

Eller allt :D

2011-01-21 @ 15:46:35
Postat av: kawaii

SKULLE KÖPTA ALLT o(w)o

2011-01-21 @ 20:16:32
Postat av: Anonym

Är intresserad i allt.. dock så fastnar man för kudden/mjukisdjuren och plånböckerna! 8D

2011-01-22 @ 15:14:51
Postat av: Lisa

Åh, jag vill ha ungefär allt <3

2011-01-25 @ 19:19:35
Postat av: Anna

Jag skulle köpa gloomysen som hänger på munkarna, tror det är en mobilhållare? Vill ha! :) skulle även köpa muggen :)

2011-02-13 @ 06:07:18
Postat av: Sanna

omg!! ôwô

Jag måste haaaaaaaaaaaaaaaa!!!! <3

2011-04-21 @ 09:41:51
URL: http://kawaiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top