rilakkuma warm & fluffy meals

Så fick jag min efterlängtade Re-Ment samling till slut! Vad låg under julgranen om inte ett komplett set av Rilakkuma Warm & Fluffy Meals?! Men.. Inte så konstigt kanske eftersom jag tvingade Cong att ge den till mig, enbart p g a nr 5 ur serien som innehåller en minimini Rilakkuma bento. Yohohoho ^w^
Re-Ment askar innehåller småprylar i 1:6 skala tänkta till lek men givetvis också till samling och utmärkta i fotomontage till Blythe, Pullip, Azone och andra samlardockor i samma storlek. Re-Ment är duktiga på att få till riktigt söta minikopior av allt möjligt, främst ätbart men också prylar, maskiner och möbler. Mini mat, mini tallrikar, mini muggar och mini take away lådor kan få vem som helst att smälta! Kawaii i hög grad men också snyggt. Det här med miniaytrer är inne, även om man kan lite mer om miniatyrer så älskar man Re-Ment.
Mina favvosar ur San-X samarbetet är absolut Rilakkuma koppen, puddingen, Rilakkuma muffinsen och bento lådan, men visst finns det fler gobitar ur serien som lugnt kommer pryda Ddalgi's framtida hem(!). Extra kul är att man får med mini figurer av Rilakkuma, Korilakkuma och Kiiroitori, new friends for Ddalgi! Ddalgi betyder för övrigt Jordgubbe på koreanska, måste jag nämna att hon högg in på jordgubbarna först? ˆvˆ
Rilakkuma Warm & Fluffy Meals säljs styckvis och slumpvis som gasha i små kartonger, "blind box". Eller så kan du köpa en hel låda med alla 8 i!

Hey, skynda, vi har bara 2 kompletta lådor kvar! ˚u˜





P r i s: från 49kr
Köp Rilakkuma Warm & Fluffy Meals!

Kommentarer
Postat av: tjejen :3

Hej :) .

Jag har en pullip docka och

jag stängde ögonen på den men

jag vet inte hur man får upp dom

@_@ !

Vad gör man ? :)

2011-01-16 @ 12:31:25
Postat av: Sophia

Till tjejen :3:



Naaaaw kawaii! ^k^

Gör så här, när du stängde ögonen så tryckte du in en "spak" right? Istället för att trycka in så för spaken upp-ut. Alltså dra spaken ut samtidigt som du trycker den upp!

Nu ska hon öppna ögonen! Säg till hur det fungerar!

2011-01-16 @ 16:13:32
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: E m i l y ♥

Yaay! Nu har jag köpt det ^^ Längtar tills de kommit. (: Detta kommer bli så fint till mina bjds ^^ Detta är så kawaii.



kramar =D

// Emily

2011-01-19 @ 15:25:31
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Älva

Hej! Bara undrar hur fint de passar till nendos. Har ingen pullip, så jag vet inte riktigt storleksskillnaden. Är de som "naturlig" storlek för dem? ^^



Tack för svar!

2011-06-03 @ 14:56:22
URL: http://peaceews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top