whipped cream going crystal?

Att deco pysslandet är på en annan nivå i Japan är inte konstigt, det var ju där decon på allvar startade! Medan vi här hemma försöker få till så realistiska små godsaker som möjligt med våra små start-kit har den japanska decon svävat ut i ofattbart coola och kanske ibland extrema idéer vad gäller produkter, material och effekter. Under 2011 kommer vi på Okaeri kunna erbjuda mycket intressanta nyheter inom deco! Just have patience! ^w^
Bling är något återkommande inom deco (rhinestones är ju en viktig del) och inför det nya året har Padico bl a lanserat en ny slags whipped cream som inte alls ser ut som whipped cream utan mer som en transparent "glaskräm" - crystal cream! Perfekt till dig som vill få till det där extra blinget eller bara för en cool glaseffekt!
Crystal cream kommer i en tub på 50g och relativt dyr, ca 169kr. Men det kanske är värt det om man är helt obsessed med bling, glitter, glam och sparkle?
Vad säger ni?


http://www.padico.co.jp/products/new/clear/img/img_01.jpg


Kommentarer
Postat av: 海辺のカフカ

Asså nä, jag vet inte, majoriteten av era kunder köper ju alla dessa jävla krämer och kladd,

Men kan ni snälla ta in någonting annat än svindyra figurer, skräpprylar och dockor?

Kigurumin är i rätt väg men alldeles för dyr, men det känns som att det kan sägas om hela sidan överlag.

2011-01-05 @ 22:43:15
Postat av: malva

asså det är ju bra priser och om inte det duger för dig så kan du leta någon annan stans! ville bara säga det men guud! vad cool sån ska man ju köpa

2011-01-06 @ 01:29:24
Postat av: Anna

Hej jag undrar för det första när min mammas ,paket kommer och sedan,kommer ni att få in några sånna där "creamer"?

2011-01-06 @ 03:09:36
Postat av: Sally

Intressant produkt! ;D

2011-01-06 @ 16:38:16
Postat av: Sophia

Till Anna:



Vem är din mamma månntro? En hel del paket kommer skickas imorrn i allafall!

Vi kommer absolut få in denna crystal creame, men sen så kommer många fler deco produkter under året!

YAY! ^w^

2011-01-06 @ 19:05:26
URL: http://www.okaeri.se
Postat av: Lotta

Wow, jag kommer absolut köpa crystal creame i alla fall! Hoppas det inte dröjer för länge innan ni får in det! ;)

2011-01-06 @ 22:00:02
Postat av: Anna Edelsvärd

Hej det var jag som frågade när min mammas paket kommer. Ewa Johanna Ellenor Wedberg är min mamma.

2011-01-06 @ 23:58:04
Postat av: ellinor

OH MY OH MY OH MY!!!! Ta in massaaa XDDD hahah fy vad cool - I WANT. kifjchkhjczbkj köp in! coolaste jag sett i mitt liv. tänk dig den där + rhinestones på!??!

2011-01-11 @ 20:17:59
Postat av: Test1

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-07 @ 14:40:50
URL: http://test1.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top