3 jun - konventar stalking och good news

Hej alla! Idag har Uppcon slagit upp portarna för scandinaviens största japanska konvent! Okaeri är inte där och säljer i år av olika anledningar (som vi inte ska ta upp en sån fin dag som denna..) MEN givevis kommer jag ta mig upp till konventet i Uppsala. Jag och en kompis ska nämnligen dela ut Okaeri flyers imorgon, lördag. Konventar stalking helt enkelt. Tror det är många som aldrig hört talas om Sveriges bästaste shop och som behöver få veta! ˆuˆ ..Vidare har vi några kunder som ska få sina förbeställda kigurumi på plats. Har du vägarna förbi Uppcon i Uppsala och ser 2 tjejjer iklädda t-shirts med emotish (selmish pratbubblor) tryck så är det vi!

Just nu är vi i full gång med att printa ut och cutta flyers, snart bär det av till Uppsala!
Men, det bästaste är nog dessa good news som du kanske missat. Yäs det är sant, nu sänker vi priserna på ALLA [pre-order!] figurer! Detta betyder att figurpriserna kommer se annorlunda ut från och med nu..
TACK alla ni som gjort denna prisförändring möjlig! Det är tack vare alla er kunder som vi kan sänka priserna. Målet är att kunna sänka priserna ytterligare i framtiden. Så shoppa på, det lönar sig för alla! ˆuˆ

Ha en kanonhelg nu!



Kommentarer
Postat av: Reiko

Gambare~! ^w^ hoppas ni slår upp glittrande ögon på många Otakus där ute i Uppsala-världen 8D

2011-06-03 @ 18:40:11
URL: http://sushifavour.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Tänkte fråga angående Mayoi Hachikuji (hon som ligger ner bredvid sin ryggsäck). Det står att hon är skala 1:8 och är 16cm. Betyder det att hon är 16 hög eller hennes liggande längd är 16cm?

tacko hej :)

2011-06-04 @ 17:46:20
Postat av: Andrea

Jag var där på Uppcon för första gången. ^-^ Det var jätte trevligt och varmt! Synd att inte Okaeri var där! Och att det var så många fake figurer (jag läste om det på Okaeris facebook sida). Hittade i alla fall en toksöt Gloomy mjukis och manga och annat smått och gått (pocky)!~♥ Synd att jag inte såg dig Sophia, då hade du fått en stor kram för att du gör ett så bra jobb. :D Och vad rolig att priserna på figurer har sänkts!



Förresten, när ska Okaeri börja sälja pocky? Dom gav mer smak.~♥ Jag köpte en jätte god sort. Men jag vet inte riktigt vilken smak...Jag tror det var hasselnöt och choklad pocky...Väldigt god i alla fall.

2011-06-07 @ 01:43:01
Postat av: Emma

Kan ni inte köpa in kuddar eller t-shirts med emotish?

2011-06-07 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top