toysfield kuma

Om du gillar att kika runt på japanska dockor och kolla in customizing på t ex flickr har du nog stött på denna speciella teddybjörn tidigare. ToysField Kuma är faktiskt en ledad samlardocka (med päls) och rätt så populär bland docksamlare i både Japan och USA. Första gången jag stötte på Kuma funderade jag lite vad det var en konstig björn/rådjurs liknande filur. Han satt i ett hemmabyggt dockskåp fullt med Re-Ment och drack te med en Blythe(!). Som upplagt för misstankar, yäs. ˘¬˘
Jag har sett till att läsa på lite och nu kan jag erkänna att jag själv skulle vilja ha en Kuma i min samling! Han/hon är ju superdupersöt. Eller hur! Tråkigt bara att priset är som att köpa en Pullip docka ungefär. 
Skulle du kunna tänka dig en ToysField Kuma till din samling?







Kommentarer
Postat av: sara

kan ni skriva not om deco snart igen?

2011-03-08 @ 15:48:14
Postat av: SaffronSugar

Nej vad söt! Jag gillar att ansiktet inte är sådär fuzzy, det känns väldigt retro!

2011-03-08 @ 22:40:44
URL: http://saffron-sugar.blogspot.com
Postat av: E m i l y ♥

aww, men nej.!! Gud så supersöta (: <3

2011-03-09 @ 13:26:52
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Anna

den svarta var söt :), men vet inte om jag skulle betala lika mycket som en pullip kostar tyvärr..

2011-03-10 @ 02:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top