rilakkuma pancakes

Mmmm.. När jag sitter och jobbar på natten blir jag alltid hungrig. Tyvärr är jag ju ingen sån där laga-mat människa. Även om det ibland händer att jag får märkliga "ryck" och kan laga komplicerade asiatiska maträtter, baka och ha mig, så lagar jag helst saker som går snabbare än snabbt. Vidare är jag en sån som måste äta små portioner ofta hellre än 3 mål per dag.
Ibland händer det att jag gör american pancakes som mellanmål eller.. natt mat. Dom är mumsigt goda, gulliga att se på när man staplat dom och så går dom ju snabbare att göra än vanliga pannkakor. YAY!

Nu i veckan får vi in några supersöta Rilakkuma plush mascots, jag satt och letade efter bilder från tillverkaren till produktsidan på Okaeri.se när jag snubblade in på dessa underbart söta och fina Rilakkuma pancakes. Kan någon förbarma sig över mitt ha-begär och fixa fram en sån maskin till mig? Nu.
*p*



© ayin210


c h e c k..
ayind201's flickr

Kommentarer
Postat av: Reiko

Nom nom nom w vore ashäftigt att kunna göra sådana panncakes :D

2011-05-24 @ 08:28:04
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Josefin

jaaa :D Mat blir så mkt godare om det ser ut som nåt gulligt! ^w^

Jag såg en Hello Kitty brödrost en gång nu när jag tänker på det..

2011-05-24 @ 09:12:06
Postat av: Elin

aaaaw, så söta! kan man inte skaffa in såna till okaeri kanske? borde väl finnas nå specialformade stekpannor... kawaii! ^^

2011-05-24 @ 20:11:35
URL: http://trultis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top