mellan [pre-order!]s och utesälj

Jahapp. Då har man gått in den där "väggen". -"Det är en vägg där borta." har Sophia tänkt, -"Det är en vägg där borta." har familj och vänner sagt. Ingen är förvånad över att Sophia ligger i sängen med röd näsa och önskar bort sig själv och varenda gripande [pre-order!] gjord från start. Men den allra bästa metoden mot gammal hjärtesorg är väl att jobba röven av sig? Ne?
-"Men, så där kan man väl inte driva ett företag" säger din mamma. Nä det kan man ju inte, man går i "väggen". Bikkuri! °_°
Medan Sophia står och tuggar tapet så fortsätter alla att shoppa. På faktura. Men idag kom en trevlig nyhet! På nästa konvent kan du shoppa Okaeri stuff med kort om du vill. Med iZettle. YAY!

Okaeri behöver en rebirth. Tack alla för att ni hänger med. Om ni gör.

 

 

c h e c k..
iZettle

 


Kommentarer
Postat av: Reiko

Inte bra att gå in i väggen :< kramar Hoppas allt går lite lättare snart :3 <3

2011-10-13 @ 18:16:48
URL: http://sushiflavour.blogg.se/
Postat av: Emil "Meji" Meijer

VI HÄNGER MED~ <3

HEEELA VÄÄÄGEN! ; U ;

2011-10-13 @ 19:45:59
URL: http://pvc.meji.se
Postat av: Tania /Tanyan/ Zettergren

Du samlade på dig minst 50 moe poäng där via väggen. Fast du måste vara försiktig D:



+ Såklart man hänger med ~ Om det inte hade varit för dig och Okaeri så skulle jag aldrig kunnat samla figurer så som jag har gjort nu detta året ~ ;v;

2011-10-13 @ 20:30:18
URL: http://moemoekyun.blogg.se/
Postat av: Madeleine "Pahsy" Wiberg

; n ; krama Vi ska allt slå ner den där väggen och allt ska bli bra igen. Behöver du någon som helst hjälp med vad som helst så vet du att du kan höra av dig till mig.

Och nu kommer alla flockas kring Okaeri på konvent tack vare den där lilla saken. <3 Kortköp lär ni helt klart vara ensamma om!

2011-10-14 @ 11:48:58
URL: http://Pahsmina.deviantart.com
Postat av: Iko

Det lät inte alls bra. Ta hand om dig och ta det försiktigt och när det gäller företaget så tror jag du har förstående kunder som bryr sig mer om ditt välbefinnande än försenade leveranser. Alla vill ha dig kvar.

2011-10-14 @ 19:48:04
Postat av: Rouchan~

I want to make Sophia happy desu~ :'c

2011-10-15 @ 18:14:16
Postat av: en kund ni har..

jag är galen i deco! <3

det är det jag ALLTID* köper! ;)

tänkte köpa till min kompis i present lite deco kits, som " hime sweet deco kit" men den var utsåld..

jag blev lite sårad.. eftersom att det tar ett tag innan leveransen kommer och det tar typ en månad... och hon fyller år om en månad och tre dagar...

och annars så vill jag ge henne den i julkapp? = )

aa, men så tittade efter jag lite incperation på bloogen på "okaeri deco tutorials" och skulle se om det fanns nåt fin där att köpa ifrån? men det fanns inte... snälla gör lite nyare inlägg i den... och försök få in lite mer av deco igen i webb-butiken! hejdå! :D

2011-10-17 @ 10:16:32
Postat av: jessie

Hej,

Jag tog min på Klarna faktura och, så ni menar alltså att jag inte kommer få min Kigurumi alls nu?? :(

Behöver jag beställa om den då om det går?



Tacksam för svar!

2011-10-17 @ 16:10:21
URL: http://frostypink.blogg.se/
Postat av: sara

Kommer ni till japan loppisen den 26 november i stockholm

2011-10-18 @ 18:40:21
Postat av: Monica

jessie: Hej! I produktbeskrivningen står det att beställningar gjorda med andra betalsätt än paypal och payson kommer att annulleras. Om du vill vara helt säker på att få din kigurumi bör du lägga en ny beställning och annullera din gamla och använda någon av dessa betalsätt. :)

2011-10-18 @ 21:16:07
Postat av: Anonym

detta hör inte riktigt till inlägget men kan du inte tipsa om några anime serier? jag vill verkligen ha några tips på var man kan se dom också!! =^w^=

2011-10-19 @ 18:50:32
Postat av: Knapp

Double rainbow-love all the way för Okaeri<3 Ganbatte!

2011-10-23 @ 02:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top