våfflor 2010 / waffles 2010

Idag var det ju våffeldagen igen! Som vanligt tjyvstartar vi på Selmish med alla dessa svenska fikadagar och givetvis i år också med våffeldagen, har redan smockat i mig 2 våfflor här om dagen (natten). Men idag gjordes ännu fler givetvis! *w* Våfflor 2010 avnjutes med blåbär, hallon och vaniljglass mmmm! Selma fick "Våffla neutral" (den som pajkade) hehe.

Hoppas ni ätit åtminstone 1 god våffla idag!

–––

Today was the waffle day again! As usual here at Selmish we always make a false start with all these Swedish "fika- days" and ofcourse this year with the waffle day aswell, I've already stuffed myself with 2 waffles the other day (night). But today even more waffles were made ofcourse! *w* Waffles 2010 are enjoyed with blueberries, raspberries and vanilla icecream mmmm! Selma got the "Waffle neutral" (the one that got messed up) hehe.

I hope you guys had atleast 1 nice waffle today!




c h e c k..
the våffla

Kommentarer
Postat av: KINGRPG

I like that you think. Thank you for share very much.

2010-03-26 @ 10:27:27
URL: http://www.kingrpg.net
Postat av: Nina Josefin

Den var 7 timmar men jag har blivit expert på att hålla mig på tåg,bussar och flygplan. Jag vet inte vad det är men jag har sååå svårt för att göra mina behov på publika toalettet. Jag håller mig hellre 8 timmar och springer till hotellrummet :P



Förresten, det ser ruskigt gott ut med våfflor. Gud vad sugen jag blev, Tror vi får springa ner och köpa oss en liten tårtbit :P

2010-03-26 @ 14:28:00
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

botten
okaeri

top

top